s5603

Türkiyedeki Telefonların Tüm 3g bağlantı seçenekleri umtsdir. Telefonunuzda hsdpa destekli olsa bile kullanamıyorsunuz servis sağlayıcılar bu bağlantı türünde hizmet vermiyor diye biliyorum.

Ben kendi gözüme çarpanları size aktarıcağım.

İnternete girdiğim zaman şarjı çabuk bitiyor, hiç internete girmezsem telefonu kurcalamazsam sadece görüşmek için kullanırsam 3 gün dayanıyor şarjı, internete rahat giriliyor sorun yok ama youtube'a girmedim hiç facebook'a rahat rahat giriliyor, (tabi bilgisayarın yerini tutmuyor)

- Telefonumun versyonu s5603JVIF4 oyunları programları sorunsuz çalıştırdı

- Dokunmatik kullanımda daha bir sorun yaşamadım rahat kullanılıyor, ilk aldığım zamanlar kılıfını kullanıyordum fakat taşıma zorluğu olduğu için artık kullanmıyorum, yinede telefonda bir çizilme falan yok gayet güzel durumda.

- Telefonla konuşurken karşıdakinin sesi gayet iyi geliyor

- ama kulaklık tatmim edici değil, normal yani.

- Görüntülü konuşma yaptım oda gayet güzel, dilerseniz görüşme sırasında ön kameraya geçebiliyorsunuz

- Akıllı kilit açmada gayet güzel kullanışlı 9 tane seçenek var "A B C D E F G H I" bu harflerden bir tanesini seçiyorsunuz telefon kilitteyken ekrana seçtğiniz harfı yapıyorsunuz kilit açılıyor. ama telefon uyku modundaysa önce orta tuşa basmanız gerekiyor uyku modundayken ekrana seçtğiniz harfı çizerseniz işe yaramıyor. ben şuan bu özelliği kullanmıyorum bu özelliği kullanmak için MENÜ > AYARLAR > AKILLI KİLİT AÇMA adımlarını takip ediyorsunz

- Widgette çok kullanışlı fakat ordaki bir şeyi çıkartamadım sürekli Wiggette Ünlem işareti şeklinde bir şey duruyor onu kaldıramadım Widget seçeneklerinde onu kaldırma diye birşey yok , ekrana aldığım zaman onu Etkinlik yok yazıyor ekranda ne işe yaradığını bulamadım

- Telefon çaldığında ses müthiş çıkıyor bence, başarılı yani

- Kamerası dışarıda süper , içeride tatminkar

Şimdilik yazacaklarım bu kadar

Yorum Gönder

0 Yorumlar