İşyerinde Bayram

Tatsız tuzsuz bir ramazanın ardından bu bayramında yavan geçeceği belli oldu benim için, zaten çalıştığım sektör açısından ramazanın bir anlamı yok aslında, buralarda kimse ramazanı sallamazken bir kaç insanın ramazan sevincini paylaşmaya çalıştığı bir yer burası.
Bayram namazına geç kalmış biri olarak söylüyorum camiinin içerisinde yer bulduğuma sevindim yoksa caminin avlusu hak getire baya bi kalabalıktı camii ve namazdan çıkış sonra sabahın köründe işyerinin yolunu tuttum, bu bayramıda işleri bana kitlediler.

Yavaş yavaş personel gelmeye başladı ben bunları yazarken hatta bi ara yarım bıraktım , şimdi tekrar geldim. Rutin bayramlaşma faslı işte, daha bunun bir diğer boyutu var oda patron bayramlaşması. Burdaki personelle enseye tokat göte parmak şeklinde bayramlaşırken patronlar gelince o cem yılmaz giripleri, - Tolga naber tripleri gidiyor bir anda bombacı mülayime dönüyor insanlar , neyse ki ben fazla kendinimi bu triplere kaptırmıyorum efendi insan olduğum için . İşyerinde bayramlaşmada bir farklı oluyormuş ilk defa yaşamıyorum ama bu sefer ilk defa bir kaç kişiyle paylaşma gereği duydum

Hepinize iyi bayramlar, sizinde farklı yerlerde farklı şekilllerde bayramlaşma şekilleriniz varsa sizde içiniz dökün rahatlayın, ramazanda bitti hadi geçmiş olsun

Neyse mümkün mertebe biz bayram sevincini yaşamaya çalışıyoruz bu pislik ve alkolün bulunduğu yerde

Yorum Gönder

0 Yorumlar