THE SPY



2019 yılının ortalarında netfilx ve Fransız Canal+ ortak yapımı The Spy dizisini dün gece geç saate bitirme fırsatım oldu.

Bir İsrail ajanının Suriye'nin askeri kadrolarının en üst makamlarına kadar nasıl çıktığını ve kendi istihbarat teşkilatına nasıl bilgi sızdırdığını anlatan bir mini dizi. Yaşanmış bir hikaye ve bununla ilgili bir de kitap var. Zaten bu mini dizide o kitaptan uyarlamış.

Diziyi izledikten sonra konuyu biraz araştırdım. Ajanın yakalanması ile ilgili değişik anlatımlar var, fakat ben dizideki finali daha makul gördüm. Dizinin bazı bölümlerinde zorlama sahneler var. Bir insana bu kadar kısa zamanda güvenilip, en gizli devlet sırlarının ilan edilmesi bana zorlama geldi eğer gerçekten böyle bir olay yaşanmışsa dev bir devlet zaafı ortaya konuşmuş zamanında.
Bazı bölümlerinde yetişkin içerik olduğunu da buraya ilave ediyorum.

Dizi genel mana ile izlemesi zevkli ve final bölümü gerçekten çok etkileyici. Son bölümdeki oyuncuklar beni gerçekten çok etkiledi. Siyaset ve istihbarat konuları ile ilgiliyseniz kesinlikle izlemelisiniz.

Yönetmen: Gideon Raff
Baş karakteri oynayan ise; Ali G, Borat gibi karakterler canlandırdan Sacha Baron Cohen

Yorum Gönder

0 Yorumlar