Apple, İngiltere'de Önerilen Gözetim Yasası Değişiklikleri Nedeniyle FaceTime ve iMessage'ı Kaldırmayı Tehdit Ediyor

 Apple, İngiltere'de Önerilen Gözetim Yasası Değişiklikleri Nedeniyle FaceTime ve iMessage'ı Kaldırmayı Tehdit Ediyor

Apple, İngiltere'de önerilen gözetim yasası değişiklikleri nedeniyle, popüler iletişim uygulamaları FaceTime ve iMessage'ın hizmetini çekebileceğini belirtiyor. Şirket, kullanıcıların gizliliğine ve verilerinin güvenliğine olan endişeleri nedeniyle, önemli bir adım atmaya hazırlanıyor.


İngiltere hükümetinin önerdiği gözetim yasası değişiklikleri, Apple'ın kullanıcıların iletişim özgürlüğüne yönelik endişelerini artırıyor. Eğer bu değişiklikler yasalaşırsa, Apple, FaceTime ve iMessage'ı İngiltere'de sunmayı durdurabileceğini açıkladı.

Apple, kullanıcıların gizliliğine saygı gösterilmesi ve verilerinin güvende olması gerektiğine inanıyor ve bu nedenle kullanıcı verilerinin istihbarat kurumları tarafından kolayca erişilebilmesi anlamına gelebilecek bu tür yasal değişikliklere karşı çıkıyor.

FaceTime ve iMessage, milyonlarca insan tarafından kullanılan ve güvenli iletişim sağlayan popüler Apple uygulamalarıdır. Bu uygulamaların kaldırılması, kullanıcıların güvenlik ve gizlilik endişelerini artırabilir ve İngiltere'deki dijital iletişim alanında önemli bir boşluk yaratabilir.

Apple'ın bu tehdidi, gözetim yasası değişiklikleri konusundaki tartışmaların önemini vurguluyor. Şirketin, kullanıcıların verilerinin ve gizliliğinin korunmasına yönelik kararlı duruşu, teknoloji dünyasında gündem oluşturan bir konu haline gelmiş durumda.

Yorum Gönder

0 Yorumlar