Netflix Drive to Survive üzerine bir yazı ve Türkiye'de azalan f1 izleyicisi

Ben eski zamanlarda(eski zamanlar dediğim schumi ve hakkinen olduğu zamanlar) sürekli F1 izleyen bir kişiydim. O zaman F1 yayınları ulusal kanalda ve şifresiz olarak yayınlanıyordu ve izlenmesi bu zamana göre çok daha zevkliydi. Şimdi ise F1 izleyicinin azaldığını görmek beni üzüyor, azaldığını şöyle anlıyorum çünkü konuşan insan azaldı ve konuşanlar ise beğeni, izlene kasmak için konuşuyor.

İzlenmenin azalmasının asıl nedeni bana göre yayınların şifreli kanallara geçmesi. Yani para ödemeden F1 yayını izlemek imkansız hale geldi. Türkiyede F1 izleyici, izlesemde olur izlemesemde olur şeklinde izliyor. Yani kimse F1 izlemek için D-smart veya Tivibu almıyor, insanlar Formula 1'i aramıyor, buna ülkedeki ekonomik durumuda ekleyebiliriz.


Drive to Survive serisi ise gerçek F1 izleyicisi için süper bir dizi. Şirketlerin arka planları,mali durumları,  sürücülerin hayatından kesitler, yarış öncesi yaşadıkları, kazalardan sonraki pitte yaşananlar gerçekten çok güzel anlatılmış. Bir çok bölümde pilotların özel hayatlarına girilmiş o biraz beni sıktı açıkcası.

Eğer daha önce ilginiz varsa izlenmeye değer ama bu işlerle ilginiz yoksa bazı bölümlerde sıkılabilirsiniz

Yorum Gönder

0 Yorumlar