Gerek var mı?




işte ben bunu anlamıyorum. Ne gerek var bunlara. Takım tutmayı hayatınızın neresine koyuyorsunuz merak ediyorum, tamam bende Galatasaraylıyım, yenildiğinde ağladığımda oldu, çok üzüldüğümde oldu. Lisedeyken bir hafta yenildiği zaman okula nasıl gideceğim diye düşünürdüm hep yensin isterdim ama bu olaylar bir yere kadar. Floryaya gitmeler, transfer yapıldığı zaman hava alanına gitmeler vs gibi olaylar bana göre abartı geliyor. Yani ben yeni transfer için evimden kalkıp hava alanına gitmem mesela. Şu an ki başkan durumu da aynı. Yani adam bir karar vermiş aday olmak istemiyor, yöneticilerden çok taraftar ayağa kalktı. Yok gitmesin, yok başarı vs. yönetime illa ki birisi gelecek ama bu galeyan neden.

İşin aslını söylemek gerekirse, bu güruhu yöneten belli başlı insanlar var, bunların adı tribün lideri. Oldum olası bu tipleri sevmemişimdir. İş artık amigoluktan çıkmıştır, olaya ne zaman para girdi işler o zaman değişti. Büyük takımların tribün lideri olarak adlandırılan insanların çoğunun altında Jeepler, evler, arabalar dolu. Yani sen tribünde götünü yırt adam oradan malı götürsün. İşlerine gelmediğinde yönetime karşı tezarühat bile yaptırtıyor bu tipler. Tribünde şu lafı çok duydum; "- Bağırsanıza O... Çocukları" oraya maç izlemeyemi gidiyorsun bağırmayamı gidiyorsun belli değil. Tabi belli zamanlarda gaza gelip takımını tabiki destekleyeceksin ama onunda bir sınırı var elbet.

İşin özü birileri bir şekilde paraları götürürken sizde o insanların uşaklığını yapmayın. Futbolu bir zevk olarak görün ve fazla ciddiye almayın, orada dönem paraların haddi hesabı yok çünkü.

Yorum Gönder

0 Yorumlar