Beklenin aksine vasat bir Euro2012


İlk maçlar itibariyle yazıyorum bunu… Evet turnuvayı beğenmedim. Ben biraz daha coşkulu bir turnuva başlangıcı bekledim, ama olmadı maalesef. Göze çarpan iki takım vardı Almanya ve Rusya(ve İsveçli kızlar). Diğer takımlara baktığımızda neden burada Türkiye yok sorusu kafalarda yerini alıyor.
Polonya ve Ukrayna  ev sahibi avantajını kullandılar ama diğer maçlarlada fazla şans vermiyorum, eğer hakemler bazı turnuvalarda olduğu gibi kıyak geçmez ise çeyrek finalden ileri gidebileceklerini sanmıyorum. Vasat bir Çek cumhuriyeti, Ronneysiz yerlerde sürünen bir İngiltere izliyoruz euro2012’de.
Grubun ikinci maçları bu akşam başlıyor. Bu akşamki maçlar; Yunanistan – Çek Cumhuriyeti(19:00), Polonya – Rusya(21:45)

O zaman bu akşamki maç ve skor tahminlerime gelelim

Yunanistan – Çek cumhuriyeti
İlk maçta hezimeye uğrayan bir Çek Cumhuriyeti ile biraz şansının yardımıyla beraberliği kurtaran Yunanistan karşı karşıya geliyor. Turnuvada iddasi olmayan iki takımın maçı bana göre, Çek Cumhuriyeti bir patlama yapmaz ise berabere bitmesi muhtemel bir maç ve bu skor iki takımada yaramıyor, Çek Cumhuriyeti idaasını devam ettirmek istiyorsa mutlak kazanmak zorunda. Yunanistan ise sanki benim bu turnuvada yerim yok edasıyla maçlara çıkan bir takım gösteriyor bize. Yani bence zevksiz bir maç olacakmış gibime geliyor inşalah ben yanılırım.

Polonya – Rusya
İşte bir futbol resitali beklediğim bir maç, iki takımda ilk maçlarında bize güzel futbol izlettiler. İnşallah bu maçta öyle olur. Eğer Rusya maça Pavlyuchenko ile başlarlarsa bol gollü maç izleyebiliriz, çünkü Kerzhakov ilk maçta dünyaları kaçırdı ve zaten Pavlyuchenko maça girdikten sonra neler olduğunu gördük.

Bir de şöyle bir duyuru yapayım.(Biraz geç oldu ama neyse) Euro2012 fantezi futbol oyunu var Uefa’nın resmi oyunu isteyen kayıt olup oynayabilir. Adres http://en.euro2012fantasy.uefa.com/ budur kayıt olup kadronuzu kurup oyuna dalabilirsiniz yalnız şu başlarsanız ikinci maçlardan oyuna dahil oluyorsunuz, çünkü ilk maçları kaçrıdınız. Eğer Donanım haber ligine katılmak isterdenizde.
Kadronuzu kurduktan sonra Leagues > Join a league > Private League > Next adımlarını izleyerek “331153-73167” kodu yapıştırıp Join private league tıklayarak Forum DonanımHaber Ligi'ne girebilirsiniz.


Yorum Gönder

0 Yorumlar