Bu çocuk ölmeyi hakediyor



Bu nasıl bir çocuk, her şeyin arkasından çıkıyor, her yerde bulunuyor, her yere girebiliyor. Yakaladıkları çocuğu ahırda saklarken, Carl nasıl o ahıra girebiliyor anlamıyorum. İkincisi o öldürüp öldürmeme kararı verdikleri sahnede Carl'ın üstü başı çamur içindeyken kimse sormuyor mu ona "Bu ne hal" diye. Dizinin Carl ile olan sahneleri olmamış, ben beğenmedim şahsen. Bir diğeride Dixon. Gruptan kendini ayrı tutuyor fakar Rick'in her dediğini yapıyor, o sahnelerde saçma olmuş. Yani kendini kullanılıyormuş gibi hissediyor ve hala Rick'in dediklerini yapmaya devam ediyor. Saçma. Dizinin başında şu Dale ölsün diye yalvardım, nihayetinde de oldu istediğim hak ediyordu ve Carl da hakediyor, bence ölmeli. Dizi yine ikinci sezonun ilk bölümlerinde olduğu gibi çok yavaş gidiyor. Birini öldürmeye karar vermek için bu kadar uğraşmada saçma, bu yüzden dizinin bazı bölümlerini ileri almak zorunda kaldım. Zorlama diyaloglar doluydu bu bölüm maalesef. Dale öldü şu Carlda ölsede kurtulsak.

Yorum Gönder

0 Yorumlar