Lori is back


9. Bölümü biraz önce izledim.


Bar çıkışı kurtarmaya çalıştıkları çocuk sahnede biraz kasmışlar. Bir önceki bölümde iki insanı acımasızca öldürdü Rick, şimdide çocuğu kurtarmaya kalkıyor. Gerekçesiyse çocuk olmasıymış, o çocuk dediğin herif biraz piyasada olsan seni vuracaktı, bunu hiç düşmedi Rick herhalde. Çocuğu çiftliğe getirmeleri bence çok yanlış bir karar. İkincisi Shane'nin Loriye yalan söylemesi bence doğru, çünkü Lori başka türlü çiftliğe dönmeyecekti, doğru olan Shane'nin yaptığıydı. Gleen'e gelirsek fazla zorluyor. Huri gibi kızı kapmış hâla mırın kırın ediyor. Evet ve dizide verilen en büyük mesaja geliyoruz. İki arkadaşın arasına karı kız girince işler değişiyormuş. Gerçek hayatta da böyle durumlar oluyor maalesef, karı kız işleri erkeklerin arasını açıyor. Yorumları okuyorum, 9. bölümle ilgili gerilim yok denildiğini gördüm. Daha nasıl gerilim olacak arkadaşlar, İki grup insanın birleriyle olan mücadelesi var, aynı zamanda Zombilerle uğraşıyorlar daha ne istiyorsunuz. Bence gerektiği kadar aksiyon var dizide, kıvamında gidiyor yani. Siz hangi Torrent grubundan indirdiniz? Ben İMMERSE'den indirdim. İndirdiğim de bölüm sonuna diğer bölümle ilgili sahnelerde ufak bir fragman koymuşlar ve Rick ve Shane başka yerdeler ve kavga ediyorlardı, Maggie ise Andreas'ı çiftlikten içeri almıyordu galiba yada ben öyle anladım. Gerilimi Zombi katliamı olarak değerlendiren arkadaşlara üzülerek söylüyorum gördümğüm kadarıyla fazla Zombi yoktu yine. Fakat yanmış insan veya zombi gösterdiler. Benden bu bölümle ilgili yorum bu kadar. Herkese iyi seyirler.

Yorum Gönder

0 Yorumlar