Anlama zorluğu çektiğimiz insanlar


Geçenlerde tanımadığım birinin hastası için kan vermeye gittim, tanıdığım birinin aracılığıyla. Çapadaki kızılay kan merkezine gittim, kan vereceğim hasta yakını daha gelmemişti, yani erken gitmişim biraz. Yarım saat bekledim orada, ama nasıl kalabalık bir yer insanlar kan derdinde , işte kimi form dolduruyor, kimileri yeni gelmiş ne yapacağını soruyor danışmaya neyse bende dönor forumumu doldurdum sıramı bekliyorum, tabi benim gibi 2 kişi daha var aynı hastaya kan vermeye gelen ve 2 de hasta yakını var toplam 5 kişiyiz.

Formu teslim ettim sıramın gelmesini bekliyorum, sıra bana geldi içeri girdim tahlil için numune alacaklardı ki , hasta talep formu eksikmiş?. o hışımla dışarı çıktım hasta yakınına izah ettim zaten acayip bir kalabalık var, ben konuyu izah ederken o kalabalıktan bir ses ( bizim 5 kişi haricinde) "yarımcı olabilirim eger isterseniz" dedi, hasta yakınıda istemez gibilerinden beyfendiyi tersledi. Ondan sonra konuya sonradan müdahil olan adam bana anlatıyor;

Hasta yakınını kastederek;

- Beni kan satıcısı mı sandı acaba.
- Neden tersledi.
- Nasıl bir davranış bu.
- Bu hanfendiye kimse yardım etmez.
- Siz yakınımısınız.


Anlamadığım zaten orda bir curcuna var, kimin ne dediği belli değil, her taraf karman çorman. Birde evrak eskikliğinden insanın işi olmamış , nasıl bir cevap bekliyorsun acaba? + yakınımısınız diye neden soruyosun , yakını olsam ne olucak tavrın mı değişecek.

Valla insanların yaklaşımı hiç adamın anlattığı gibi olmadı bana, artık ben kan veriyorum diye mi öyle davrandı orası muamma , fakat adamın bana dedikleri bana yanlış geldi açıkcası, insanların canı burnundayken farklı bir davranış beklemek, (birde yabancı biriysen eger) bence yanlış. Zaten yardım gerekirse o insanlar belli yerlerden yardım ister.

Neyse olay böyle cereyan etti. evraklar geldi, girdik tekrar sıraya koltuğa uzandım bekliyorum tam koluma iğneyi batıracak, yanımdaki adam bayıldı. allahtan bana öyle birşey olmadı da rahat rahat verdik kanımızı ama bütün günüm orda geçti nerdeyse.

Yorum Gönder

0 Yorumlar