Besiktas - CSKA Şampiyonlar ligi Maçı

İlk önce Beşiktas CSKA maçını seyrettim. Boş tribunlere oynadılar nerdeyse, inanılmaz zevksiz bir şampiyonlar ligi maçıydı, hani şampiyonlar ligi maçı olduğunu bilmesem Şampiyonlar ligi maç demem, o derece yani.

Denizlinin bu rüştüden ne istediğini anlamıyorum, bir çıkış yakalaması için mi bütün önemli maçlarda ona kaleyi teslim ediyor yoksa zaten bu adamın işi bitmiş şu iki üç derbiye Şampiyonlar ligi maçında oynatayımda iyice rezil olsun mantığıyla mı oynatıyor anlamadım.

O nihat nedir öyle önünden geçen topa vuramayan bir adam olup çıkmış, hırvatistan maçında attığı gole benzer bir vuruş yapmaya çalıştı bir pozisyonda ama yemedi. Hadi nihatı çıkartıp serkanı alıyosun oyuna kurtarıcı olarak, nihat ne bokki o ne olsun al birini vur ötekine. Sonra bobo girdi oyuna , ben oyuna girdikten sonra adını duymadım spiker bobo oyuna giriyor dedi o kadar.

Zaten İlker Yasinde bir bombaydı, eziyet olan maçı iyice bok etti. Star saolsun TVnin sesini sonuna kadar açtım İlker Yasinin sesini duyana aşkolsun, kasten yapyolar büyük ihtimal , adamı maç anlatmaktan alıkoyamadılar böyle bir sabotaj düşündüler herhalde

Beşiktaş gol atıyor İbrahim kaş gol attı galiba dedi , ulan bari onu doğru söyle insanları yanıltma. Maç bitti, - Beşiktaş bilmem kaç dakikadan beri gol atamıyor diyor hem penaltı hem golden sonraki bir başka bombada bu galiba, anlattığı maçın skorunu bilmeyen bir Spiker olarak tarihe geçti İlker Yasin , neyseki kısa bir aradan sonra düzeltti hakemden sonra ilker yasinde Beşiktaşın golunu verdi.

Yorum Gönder

0 Yorumlar