True Detective 1.Bölüm



The Walking Dead'in 4. sezonu bittikten sonra, dizi arayışna girdim ve sonunda True Detective ilaç gibi geldi. TWD izleyen biri olarak ilk bölüm bana uzun geldi sıkılmadan izledim ama bölüm uzundu sanki; TWD ortalama 40-42 dakika aralığında giderken bu dizinin ilk bölümü için konuşuyorum bir saat sürdü. İlk bölüme gelirsek efsaneler arasında yerini alacak bir dizi olacak. Oyunculuk muhteşem ötesi. Rush karakeri diziye tam anlamıyla izlenilirlik katmış. Rush karakteri için söyleyebileceğim şeyler, geçmişte anlattığı olayda olduğu durum ile şuanki durumu arasında anormal farklar var. Bu değişim nasıl olmuş gerçekten merak konusu, ileriki bölümlerde bu değişimin üzerinde bayağı durulacağını düşünüyorum. Marty ise o eski aile düzeni bozulmuş gibi fakat yinede düzgün bir hayat sürdürüyor izlenimi yarattı bende. İlerleyen bölümlerde neler olacağı gerçekten insanı merakta bırakıyor. Ağır polisiye olmasına rağmen olay veya ileride olacak olaylar üzerinde detaylı durulduğu için bölümler biraz ağır ilerliyor. Aksiyon polisiye arayanlara tavsiye etmiyorum ama gerçekten kaliteli bir polisiye arıyorsanız tavsiye ederim.

Yorum Gönder

0 Yorumlar