Klasik bir İstanbul derbisi

Dün akşam maçı izledim. Herkesin beklediğinin aksine ben maçın ortada geçeceğini düşünüyordum. Belli zamanlarda ortada geçen maç Fenerbahçenin 10 kişi kalmasıyla nasıl olduysa ibre Fenerbahçe tarafına döndü. Ya taktiksel hatalar yada başka bir şey, rakip takım 10 kişi ve önde olduğun bir durumda bu kadar kontra yemek olacak iş değil. Fenerbahçe 10 kişi kaldıktan sonra oyunu acayip ve anlaşılmaz şekilde domine etti, sürekli top Fenerbahçenin ayağında ortadan sağdan soldan her taraftan sürekli yüklenen bir Fenerbahçe izledik.

Açlık oyunları


Gökhan Gönü'ün ofansif becerisinden dolayı o kanattan yükleneceklerini düşünüyordum fakat Fenerbahçe daha çok Caner'in olduğu kanattından geldi, belki taktik bir yanıltma düşünüldü ve faydalıda oldu.

Beşiktaş'a gelirsek eğer, süpriz bir golle başladılar maça ama orta sahayı çabuk teslim ettikleri için skora sevindiklerini düşünüyorum. Her ne kadar futbolcuların galibiyeti kaçırdık gibi açıklamaları olsada bu skor Beşiktaş için iyi sonuç diyebiliriz.

Tabi her zaman yazdığım ve yazmaya devam edeceğim Beşiktaş'ın arkaya adam kaçırma hastalığı, defansta pozisyon kayıpları devam ediyor. Eğer Beşiktaş bu şekilde devam ederse her maçta bu kadar şanslı olmayabilirler. Bunun yanında ise iki önemli eksikle karşı karşıya kaldı Beşiktaş, Ersan ve Necip. Bilic Ersan'ın kartından sonra Ersan'a nasıl fırça attığını hepimiz gördük, zaten kısıtlı kadroda bir dahaki haftaya Sivas maçına nasıl bir kadro çıkacağı merak konusu.

Yorum Gönder

0 Yorumlar