Yeni sezonu beklerken


 Bir The Walking Dead izleyicisi olarak yeni sezonu sabırsızlıla bekliyorum. Askere gitmeden önce 2. Sezon bölümler ile ilgili bazı yazılarım oluyordu, araya askerlik girince izleme fırsatım olmadı. Neyse ki askerden geldikten sonra kaldığım yerden devam ettim ve son sezonu bitirdim ama geçtiğimiz sezonla ilgili bir paylaşımda bulunmadım.

O yüzden bu yazıyı yazma gereği duydum. Her ne kadar fazla takip edilmeyen bir blogger olsam bir şeyler paylaşmak istiyorum.

3. Sezonun çoğu herkesin bildiği gibi hapishanede geçti. Ortaya çıkan diğer grup ile Rick'in arkadaşları arasında yaşanan olayları izledik. Zombiler(Alt yazı tabiriyle Aylaklar) fazla kaile alınmamaya başladı, ben bu olayı çok benimsedim, forumlarda okuduğum kadarıyla insanlar bu olaydan fazla memnun değiller. İnsanlar daha fazla zombi vahşeti görmek istiyor. Benim düşüncem ise şöyle, artık 3. Sezona geliyoruz insanlar artık zombilere alıştı. Normalde de böyle değil mi. Yeni bir ortama girildiğinde herkes başta yadırgar orayı, hayatını o ortamda yaşamak zorundaysa mecbur oraya alışmak zorunda kalır. Dizide de bu olay gerçekleşti, insanlar artık zombilerden korkmuyor, insanlardan korkuyor. Ben bu olayı gerçek hayat ile bağdaştırdım ve dizinin bu şekilde biraz daha gerçek hayata yaklaştığını düşünüyorum. Bizler insanız yaradılışımız gereği her ortama belli bir süre sonra uyum sağlarız, dizide de tam olarak böyle oldu. Ben bu durumdan memnunum. Yeni sezonda neler olacak bilmiyorum ama Valinin tekrar ortaya çıkacağı gerçeği var. Çünkü sezonun sonunda Valinin durumuyla ilgili hiç bir ipucu verilmedi.

İşte benim memnun olmadığım durum ise bu. Vali olayını çok uzattılar, zaten sezonların hangi olay üzerinde devam edeceği baştan kestiriliyor. Mesela ikinci sezon kayıp Sofia'yı aramakla geçti, 3. Sezon Rick ile Vali'nin kapışmasını izledik. İşte 3. Sezon biterken olayın sonuçlanmasını beklerken sezon finalinde olayı tam bağlamadılar. Vali'nin durumu belli olmadığı için yeni sezonda karşımıza çıkacağı kesin, yani olayı çok uzattılar. Zaten tüm sezon boyunca Valiyi izledik bence yettide arttı olayın bağlanması gerekiyordu. Olay uzayınca artık baymaya başlıyor.

Bakalım yeni sezonda karşımıza neler çıkacak...

Yorum Gönder

0 Yorumlar