Head Shot'ın Hastasıyız.


Bu bölümle ilgili yazım bir hafta gecikti, ancak izleyebildim. İş ve okulu aynı anda yürütmek biraz beni yoruyor. Bu gece vaktim oldu ve biraz önce dizinin 2. sezın finalini izleme fırsatım oldu.

Ve diziyle ilgili yazıma başlıyorum.

Bir önceki bölümle bu kadar vahşetin yaşanacağı belliydi, ama ben bu kadarını beklemiyordum açıkcası. Bu kadar zombinin nereden çıktığını biraz olsun bölümün başında izah etmişler ama yinede benim için olmamış. Yani helikopter geçiyor koca bir zombi ordusu helikopteri takip etmeye başlıyor ve bir silah sesiyle yön değiştiriyorlar. Biraz saçma. İkinci abartı konusu ise herkesin birden silahşör kesilmesi, götü boklu Lori bile heat shota başlamış, ayrıyetten o kadar cephaneyle o kadar zombinin öldürülemeyeceği belli, yani direk herkes gruplara ayrılıp otobanda buluşsa bu kadar cephane ziyan olmazdı. Ennihayetinde de öyle oldu ama cephanede büyük bir kayıp oldu.

Diğer bir merak konusuda bu bölümde açıklanmış oldu. Virüsü herkesin taşıdığı. Bazı arkadaşlar bunu zaten dillendirmişti, bu bölümde iyice ayan beyan ortaya çıktı ama biraz kolay geçirtirilmiş gibi geldi bana. Yani şöyle güzel bir flashback ile gösterilseydi daha güzel olurdu ama yinede bunun açıklanması dizinin gidişatı ve izleyici için iyi olmuş, iyi bağlamışlar.

ve son konumuz olan Shane'nin ölümü. Amma sorun oldu arkadaş, adam hayattayken milletin ödü kopuyordu adamdan ölünce kıymete bindi. Bence dizinin gidişatı için baya iyi bir tercih olmuş Shane'nin ölmesi. Bu kadar sancılı bir ortamda Rick'in onu öldürüp öldürmemesinin tartışılmasıda saçma geldi bana, çünkü onu tartışana kadar bi'ton sorun ve tartışılacak durum var, diziye biraz daha hareket biraz daha entirka girsin diye böyle bir şey yapmaya çalışmışlar herhalde. Andrea'yı kurtaran adamda çok karizmaydı. İki zombiyi evcil hayvan gibi yanında gezdiriyor herif. Belki Randall'ın grubundan biri olabilir, benimki sadece tahmin. Güzel bir bölümdü. Artık büyük bekleyiş başladı daha önceden söylendiği gibi yeni sezon bir hapishanede geçecek.

Yorum Gönder

0 Yorumlar