Populer Kültüre Malzeme olan Programlar


Hani reyting kaygısı olmayan programlar vardı, Şimdi hiç biri yok Transfer oldukları programlarda Büyük kitlelere ulaştılar , ulaştılar ama Eski kalitelerine ulaşamadılar. Az kişinin seyrettiği çok kaliteli olan programlar istiyoruz efendim :)

Şimdi bir kaçtanesini yazıyorum


1. Dikkat Şahan Çıkabilir
Ah o TV8deki zamanı yok mu en şahane bölümler performanslar o zamanlarda çıkıyodu , 700 tane kanal dolaşınca Performans ve "reyting" yerlerde oluyor doğal olarak. Daha sonra sinema filmi rezaleti ve 2. sinema filmiyle bir patlama ( recep ivedik 2 de güldüğüm kadar hiçbir filmde gülmedim , tabi konumuz sinema filmleri değil) ama ben hala tv8deki şahanı istiyorum

2. Pack Shot
Hani nerde gören var mı , hani nerde Güneş Tulga , arıyoruz ve anıyoruz, Şimdi herkez showTvde ShowTVde diyecek ama kalite yerlerde Adı üstünde ShowTV


3. Komedi Dükkanı
Tolga Çevik ve Salih kalyonun müthiş Programı, izlerken yerlere yatmamak mümkün değildi benim açımdan. Şimdi o lezzeti alamıyorum nedense , bekliyorum gülmüyorum izliyorum sadece TV8deki performans yok. Neden acaba :)





4. Ve son bomba "cnbc-E"
Neden " si-en-bi-si E" deniyor ki bu kanala Türkçe ingilizce karışık söyleniyor , ya tamamını Türkçe söyle yada tamamını İngilizce söyle dimi , Kanaln tüm ismi nerdeyse ingilizce söyleniyor son harf Türkçe, si-en-bi-si -İ demek çok mu zor :)

Neyse bu kanalda son günlerde fiyasko benden söylemesi

Son Söz ne kadar az seyirci o kadar çok kalite :)
İlkokuldaki gibi Herkesin önünde konuşamayan çocuklar gibi bu programlarda :)



Yorum Gönder

0 Yorumlar